In de laatste week van september vallen onze 33 kandidaten bij alle Lierenaars en Hooiktenaren in de brievenbus. Niet letterlijk natuurlijk - oef! - maar op papier. In deze folder kan u kennismaken met onze 33 kandidaten die op 14 oktober uw stem verdienen. 33 topdames en -heren die hun nek uitsteken omdat ze geloven dat aan de toekomst van onze stad en ons dorp samen moet gewerkt worden.

Onze lijsttrekker Stijn:

Lier en Hooikt is het fijn wonen, werken, ontspannen… leven. Maar onze 33 kandidaten kijken ook vooruit. Ze staan midden de mensen en leggen hun oor te luisteren. Zo kunnen ze, op een realistische manier, toekomstgericht beleid voeren.

Succesvol beleid is een samenspel van goede ideeën en sterke mensen. Daar maakt CD&V Lier-Koningshooikt het verschil: een sterk team van mensen die voelen wat leeft, positief naar de toekomst kijken en zaken durven aanpakken.

Met een straffe cocktail van jonge, nieuwe mensen en ervaren kandidaten zijn wij de garantie op het positieve, toekomstgerichte beleid​ dat onze stad en ons dorp nodig hebben.

Ik ben ervan overtuigd dat wij het verschil kunnen maken de komende jaren. Maar daarvoor hebben we úw steun nodig.Mocht u nog twijfelen: spreek ons aan, stuur een bericht, laat van u horen. We gaan graag in gesprek. Want Meer Lier en Meer Hooikt maken we samen."

Elders op onze website kan u al onze kandidaten beter leren kennen.