Kan je deze mail niet lezen? Klik hier
Nieuwsflash modellijst
Modellijst gemeenteraadsverkiezingen bekend gemaakt op onze nieuwjaarsreceptie
Als lid van onze afdeling brengen we je graag als eerste op de hoogte van belangrijk nieuws. Wel, we zijn erg blij te kunnen melden dat onze afdeling in oktober vernieuwd, verjongd & verbreed naar de stembus trekt! Op onze nieuwjaarsreceptie werden zonet de topplaatsen op onze lijst voorgesteld. Kwam je zelf stemmen? Bedankt!
Evi VAN CAMP (35) en Stéphanie VAN CAMPENHOUT (28) vertolken de vernieuwing en de verjonging bovenaan de CD&V-lijst, op respectievelijk de 2de en de 4de plaats.
Evi runt samen met haar man en haar schoonbroer tuinbouwbedrijf en hoevewinkel Vercammen in Koningshooikt. Ze werkt ook deeltijds voor de Boerenbond. Binnen onze afdeling trekt ze de inhoudelijke cel ‘Stad in Actie’ die zich o.m. bezighoudt met landbouw, ondernemen, sport, toerisme & cultuur.
Stéphanie is voorzitster van JONGCD&V en woont op de Dungelhoeffsite. Ze is een van de drijvende krachten achter de vernieuwing en nieuwe dynamiek binnen CD&V Lier-Koningshooikt en de architect van acties rond leegstand in het kernwinkelgebied, fietsveiligheid en duurzaamheid. Ze is ook actief binnen parochie Heilig-Kruis en in het jeugdpastoraal.
Voor ervaring en continuïteit op de prominente plaatsen zorgen twee voormalige schepenen. Fractieleider Koen BREUGELMANS (56) smijt zich vanop de 3de plaats in de verkiezingsstrijd. Op de constructieve en gedegen manier die we van hem gewoon zijn, blijft hij zich inzetten voor Lier & Koningshooikt. Gert VAN EESTER (45), een van onze meest ervaren gemeenteraadsleden, zal de lijst duwen.
De komende weken maken we stap voor stap de rest van onze lijst bekend. Uiteraard word je als lid van onze afdeling als eerste op de hoogte gebracht!