Kan je deze mail niet lezen? Klik hier
Nieuwsflits zomervakantie
Kreeg jij ons over de vloer?
De afgelopen weken trokken we met onze toffe ploeg de verschillende wijken rond. We installeerden onze CD&V-zomerbar en gingen van deur tot deur om in gesprek te gaan met onze inwoners. Uiteraard nodigden we hen ook uit voor een drankje en verfrissend ijsje in onze zomerbar.
Lier nog meer doen bruisen!
Kwaliteitsvol wonen in onze stad, terwijl de bevolking steeds toeneemt. Wij hebben alvast bruisende ideeën om hierop een antwoord te bieden.
Afgelopen zaterdag deelden we daarom in de Antwerpsestraat bruisballen uit, als symbool voor waar we naartoe willen. De bruisballen gingen erg vlot van de hand.
Daarnaast richtten we de Rerum Novarumsite in als gezellig binnentuintje. Want er zijn nog zoveel onderbenutte plekjes in onze stad, die veel meer aandacht verdienen.
Benieuwd naar hoe wij het woonbeleid van de toekomst zien? Je leest het hier.
Zelf een bruisbal maken?
Zoek je nog een leuke en ontspannende activiteit voor je kinderen tijdens de vakantie? Op onze website vind je stap voor stap terug hoe je zelf bruisballen maakt. Je zal zien: het is helemaal niet zo moeilijk!
Benieuwd naar onze actie?
Heb je zaterdag onze bruisballen en knusse binnentuintje gemist? Geen nood!
We maakten enkele sfeerbeelden en goten ze samen tot een filmpje.
Ervaren duwkracht op onze lijst!
De gemeenteraadsverkiezingen komen steeds dichterbij. We zullen volop onze bestuurservaring uitspelen. We maakten eerder al bekend  dat voormalige schepenen Koen Breugelmans (3de plaats) en Gert Van Eester (lijstduwer) een prominente plaats op onze lijst hebben. We zijn erg blij dat ook OCMW-raadslid Dirk Janssens opnieuw opkomt én dat ereschepen Rita Van den Bulck de lijst versterkt.
#STEMJONG
Eat sleep tsjeef repeat! Onze jongeren zijn helemaal klaar om 'vollenbak #dewegvooruit' te bewandelen (en te fietsen) naar de verkiezingen van 14 oktober!
In een tof filmpje presenteerden ze vorige week de snoetjes achter JONGCD&V Lier-Koningshooikt en hun drie voornaamste speerpunten voor stad.
WE WENSEN JE EEN FIJNE EN DEUGDDOENDE ZOMERVAKANTIE!
CD&V LIER-KONINGSHOOIKT