Kan je deze mail niet lezen? Klik hier
Prettige feesten! Klink met ons op 2018.
Beste stadsgenoot
Beste Lierenaar & Hooiktenaar
Ook in 2017 zetten u, uw leden, uw medewerkers en collega’s zich in voor Lier en Koningshooikt. Op school, in uw club, in uw adviesraad, in uw woonzorgcentrum, in uw buurt en uw vereniging maken jullie elke dag het verschil. Het zijn jullie die van Lier & Koningshooikt zo’n aangename plek maken om te wonen, te werken en te ontspannen. Daar doen wij ons hoedje voor af. Van harte bedankt voor alles wat jullie elke dag doen.
Namens onze lijsttrekker Stijn Coenen, fractieleider Koen Breugelmans en het hele bestuur van CD&V Lier-Koningshooikt, wens ik u dan ook een zalig kerstfeest en een warm en vreugdevol 2018. We wensen u een jaar vol goesting en energie om, samen met ons, ook in 2018 van onze stad een plek te blijven maken waar je gewoon graag bent.
Rest mij nog u, uw leden, uw medewerkers en collega’s van harte uit te nodigen voor onze feestelijke nieuwjaarsreceptie. Kom gerust langs om samen met ons het glas te heffen op 2018.
Als gastspreker verwelkomen we dhr. Sammy Mahdi, nationaal voorzitter JONGCD&V, ‘wereldberoemd in Vlaanderen’ sinds zijn optreden in De Slimste Mens Ter Wereld (al kan dat ook aan zijn donzige hond Pamuk hebben gelegen; wie weet loop je die ook wel tegen het lijf). Ook van onze lijsttrekker Stijn Coenen mag u een woordje verwachten. En we brengen u graag meer nieuws omtrent onze ideeën voor Lier & Koningshooikt én onze lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen.
We verwelkomen u graag op zaterdag 20 januari vanaf 18u00 in de kapel van CC Colibrant (Deensestraat 6-7). De volledige uitnodiging vindt u als bijlage terug.
Fijne kerstdagen en een vreugdevol begin van 2018!
Met hartelijke groeten
Maxime Penen