"Plant Je Idee!” Met deze oproep komt CD&V Lier-Koningshooikt naar de Lierenaars en Hooiktenaren toe. Samen met de inwoners, de verenigingen en de verschillende adviesraden schrijven wij ons verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018.

De nieuwe wind die door CD&V Lier-Koningshooikt waait, zet zich door in de voorbereiding van de gemeenteraadsverkiezingen. We gaan radicaal voor een programma dat tot stand is gekomen in overleg met de Lierenaars en Hooiktenaren: met individuele burgers, verenigingen, buurtcomités, adviesraden en iedereen die Lier en Koningshooikt een warm hart toedraagt.

#PlantJeIdee werd gelanceerd met een ‘wensboom’ op de jaarmarkt van Koningshooikt en met een eigen website: www.plantjeidee.be. Daarnaast voeren we tal van persoonlijke gesprekken met betrokken burgers en verenigingen. Met die ideeën gaan we aan de slag. Vanaf december 2017 gooien we de boel helemaal open tijdens drie ateLIERs: openbare en gratis debat- en denkmomenten. Iedereen met een hart voor onze stad is welkom!

Heb je zelf een idee? Wil je ons iets zeggen over Lier & Koningshooikt? Dat kan...