Eline Beukeleirs

Bestuurslid

• Geboortedatum:

3 december 1991

Eline is 26 jaar en een geboren en getogen Lierenaar. Als ziekenhuisapotheker zet ze zich dag in dag uit in om pati├źnten van de meest optimale geneesmiddelentherapie├źn te voorzien. In haar vrije tijd speelt Eline tennis en padel. Wanneer ze niet op de tennisbaan te vinden is, zit ze waarschijnlijk achter haar piano of maakt ze tijd om met vrienden af te spreken. Eline gaat ook heel graag op reis om andere culturen te leren kennen.

In 2013 lag ze mee aan de basis van JONGD&V Lier-Koningshooikt. Veel waardevolle activiteiten, maar vooral vriendschappen waren het gevolg. Het was trouwens op een barbecue van JONGCD&V dat ze Frederik leerde kennen. Ondertussen zijn ze verloofd.

Waarom doe je aan politiek?

Een stem van jongeren is belangrijk. CD&V was voor Eline een evidente keuze aangezien voor haar iedereen meetelt in de maatschappij. Vanuit haar job hecht ze veel belang aan zorg voor iedereen, met speciale aandacht voor ouderen. In het kader van gezondheidszorg wil ze jong en oud aanzetten tot meer beweging, o.m. door betere sportinfrastructuur.